Info om mig


Mitt namn är Anna och jag jobbar på Bruger King här i Grums.
Stolt absolutist= Röker inte, dricker inte, snusar inte och använder inte droger. Jag är bara 150 lång. Brunett med gröna ögon. Mina intressen är handarbete, matlagning (husmanskost och även nya maträtter), litteratur, skriva dikter, se på teater/bio, gå på ishockey, resa, umgås med vänner och familj.Jag började virka julen 2004. Tycker även om Scrapbooking. Ska såsmåningom lära mig att brodera och sy också. Men jag har ett handikapp och måste ta en sak i taget. Mamma älskade att pyssla mycket och hon har lärt mig att älska det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag träffade dej i Säffle och du skrev ner din blogg. Jag har nu tittat på dina grejer och måste bara få säga: VAD DUKTIG DU ÄR!!!

Kul att få se

MVH Britt Marie

2011-04-18 @ 16:30:21
Postat av: Anna

Sv: Tackar Britt Marie :) Jag hoppas att kunna ställa ut i framtiden. :) //Anna

2011-04-20 @ 08:03:08
URL: http://annashobbyhorna.blogg.se/
Postat av: eugen

hej anna du är så jätte fin, så jag vill vara din killkompis

2011-04-22 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:



Ditt namn
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress:

Äger du en blogg eller annan hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback